
Functie:Facilitair Manager
Organisatie:Rijkswaterstaat
Renée Braken-Krol is gespecialiseerd in veranderkundige trajecten, vanuit de invalshoek lean, scrum en customer journey. Renée is werkzaam bij Rijkswaterstaat Concern Dienstverlener en houdt zich Rijksbreed bezig met de aansluiting van facilitaire organisaties bij Rijkwaterstaat en de professionalisering hiervan. Zij studeerde na Facility Management, Bedrijfskunde aan de Open Universiteit, en is afgestudeerd Master Black Belt.
Bijdragen
Opinie

Afgelopen weekend gingen mijn dochter en ik samen op de fiets door de grote stad. Haar eerste tochtje een week ervoor was ze apetrots en aangenaam verrast dat papa halverwege met de auto stond te wachten en te zwaaien en aanmoedigde om door te fietsen naar huis.
Opinie

Je herkent ze vast wel. Je parkeert je auto en je wilt naar de ingang lopen en dan zie je dat het gras is ‘weggesleten’, omdat mensen liever de kortste route nemen dan het tegelpad dat een stukje om is.
Opinie

In een overvolle trein op weg naar mijn werk bedacht ik mij hoe ik in de vakantie heb genoten van het doen van de afwas. Buiten de vakanties moet ik er niet aan denken om na een drukke dag en de hele logistieke uitdaging van het ophalen van de kinderen van de crèche, na het koken ook de berg afwas nog te moeten wegwerken. Maar in de vakantie had het een andere waarde.
Opinie

Onlangs ontving mijn dochter van 5 een brief met de boodschap dat haar paspoort binnenkort verloopt. Ik ben blij met het signaal, want het stond niet op mijn radar en binnenkort gaan we wel naar het buitenland met vakantie. De brief voorkomt een groot probleem op de luchthaven. De rest van deze customer journey verliep helaas minder soepel...