• 21 november 2018

Sandy Brouwer benoemd als partner!

Hospitality Group is verheugd te laten weten dat Sandy Brouwer vanaf heden is benoemd als Partner Training & Development. Sandy is al sinds 2007 betrokken bij de ontwikkeling van Hospitality Group. Eerst als marketing manager en daarna als learning & community manager. “Sandy weet als geen ander met verschillende FM communities nationale en internationale professionals, kennis en experts bij elkaar te brengen. Hiermee zet ze Community Learning op de kaart en zijn we continu op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen in de markt”, aldus Inge de Bekker, directeur bij Hospitality Group.

Beeld Sandy Brouwer benoemd als partner!

De afgelopen jaren heeft Sandy met veel enthousiasme gewerkt aan de ontwikkeling van een uitgebreid palet aan courses voor professionals in facility management, huisvesting, hospitality en inkoop. Van de Executive Course en FM Course tot de Zorg Course en Future Work Course. Volgende week start bijvoorbeeld de tweede Future Work Course met weer 25 deelnemers.

De courses gaan veel verder dan alleen het bieden van kennis. Ze faciliteren en creëren een community waar professionals vertrouwelijk kunnen sparren, delen en leren. Naast de courses werkt het team van Training & Development ook aan het ontwikkelen en organiseren van community learning op maat voor organisaties; van training- en ontwikkelprogramma’s tot inspiratiedagen en internationale congressen.

Wij zijn trots en wensen Sandy samen met haar collega-partner Heleen Ruys en het team heel veel succes bij de verdere ontwikkeling van Training & Development.

Hospitality Group is het advies- en projectmanagementbureau voor hospitality, facility management, huisvesting en inkoop. ‘Creating better places’ is onze missie.