• 29 februari 2016
  • Jacobs Douwe Egberts
  • Bron: Persbericht

NH Hotel Group, Westcord en Roompot verder met JDE

De succesvolle samenwerking tussen JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE) PROFESSIONAL en NH Hotel Group wordt de komende jaren verlengd. Ook hebben WestCord Hotels en Roompot Vakanties hun samenwerking met JDE voortgezet. “Wij zijn dé partner voor de horeca ondernemer. Daarbij kijken we continu hoe ons aanbod en advies het beste bij kan dragen aan het verwezenlijken van de doelstellingen van onze klant.

Beeld NH Hotel Group, Westcord en Roompot verder met JDE

JDE PROFESSIONAL biedt horeca ondernemers een passend oplossing en de beste kwaliteit om meer rendement uit koffie en thee halen. Met onze kennis en inzichten van eindgebruikers bieden we ondernemers toegevoegde waarde en bouwen wij concepten voor én samen met klanten”, aldus Sander van der Linden, marketing director JDE Professional. Onlangs zijn de drie overeenkomsten bezegeld met het ondertekenen van de contracten.

Foto: v.l.n.r.: Frans Saelman – General Manager JDE Professional BeNeLux, Maarten Markus – Managing Director NH Hotel Group (NH)