• 6 februari 2017

Iedereen Smart & Happy bij Ultimo Software Solutions

De vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017 was een groot succes. Tijdens deze beurs driedaagse hebben we weer veel leuke en enthousiaste bezoekers op onze stand mogen ontvangen. Niet alleen om ze te informeren over nieuwe doorontwikkelingen in de Ultimo software, maar ook om te zorgen voor kennisoverdracht en de funfactor.

Beeld Iedereen Smart & Happy bij Ultimo Software Solutions

Het thema was Smart & Happy Facility Management met Ultimo. Naast informatieve demonstraties, technologische innovaties, de smakelijke netwerklunch en de nodige versnaperingen, was er ook nog de Ultimo inspiratiesessie. Want hoe kunt u als facility manager nu zorgen voor een hogere klanttevredenheid binnen uw organisatie? Welke processen richt u daarvoor in en hoe kan het FMIS van Ultimo u daarin ondersteunen?

Al deze vragen werden beantwoord door Marc Westeneng van Flowresulting, Bertus Bosman van de Brandweer Amsterdam-Amstelland en Patrick Beekman van Ultimo Software Solutions. Tijdens de twee uur durende inspiratiesessie kregen meer dan vijftig enthousiaste deelnemers in vogelvlucht handvatten aangereikt die zij concreet kunnen toepassen in hun dagelijkse praktijk.

Na de afsluitende borrel ging iedereen smart en happy weer naar huis. Wij kijken terug op een fantastisch beurs en een geweldige inspiratiesessie. Wij willen dan ook alle standbezoekers en deelnemers aan de inspiratiesessie hartelijk bedanken.

Ultimo Software Solutions bv is een van origine Nederlands bedrijf, dat zich sinds 1988 toelegt op het ontwikkelen, verkopen en ondersteunen van software voor het doelmatig beheer van bedrijfsmiddelen en -processen. Dagelijks wordt er met een team van meer dan 150 personen gewerkt aan de standaard business software voor Facility, Maintenance, IT Service, Fleet & Infra Asset Management. De producten worden door meer dan 1500 organisaties in meerdere landen en in vele uiteenlopende branches gebruikt. Naast de hoofdvestiging in Nederland is de organisatie ook gevestigd in de buurlanden Duitsland en Belgiƫ.