• 3 september 2018

FGB Facility Group: Fanatiek, Lef, Onafhankelijk, Ontdekken & Partner voor jou

Vanuit de liefde voor het facilitaire vak is FGB Facility Group ruim 12 jaar geleden ontstaan.  Door de jaren heen hebben we  uiteenlopende opdrachten/projecten vervuld bij vele prachtige organisaties, van de zakelijke tot niet zakelijke markt, van zorg tot overheid en van PPS tot MKB. Kortom: teveel om op te noemen! Afgelopen periode hebben we intern een ontdekkingsreis gemaakt door het verleden, het heden en de toekomst. We hebben ons ontwikkeld en we zijn gegroeid.

Beeld FGB Facility Group: Fanatiek, Lef, Onafhankelijk, Ontdekken & Partner voor jou

Eén ding is niet veranderd en mag ook nooit veranderen: We zijn “gewoon” meer dan goed in wat we doen! Dat zijn onze mensen; nuchter en daadkrachtig. Tijdens onze reis zijn we kritisch geweest; weet jij als (potentiële) klant wat wij allemaal kunnen betekenen voor jou? En is onze uitstraling passend bij wat we doen? Ons antwoord: Nee! Tijd voor actie!

Onze ontdekkingsreis heeft geresulteerd in een verduidelijking van onze werkzaamheden aan de hand van vier pijlers, vijf kernwaarden, een aangescherpte missie/visie en een vernieuwde website. Met trots en veel enthousiasme presenteren we deze vandaag aan jou!

Onze pijlers zijn tot stand gekomen doordat we weten wie wij zijn, waar onze kracht ligt en wat wij met onze kennis en kunde kunnen betekenen voor organisaties. Geen uitdaging is ons te groot; wij bewandelen enthousiast zowel nieuwe als bestaande paden. En laten we duidelijk zijn; vier verschillende pijlers, maar met één gezamenlijke visie: Dé facilitair expert zijn voor jou.

FGB Facility Group opereert vanuit de volgende vier pijlers:

• Operations; Jij hebt facilitaire vraagstukken die opgelost moeten worden. Je realiseert je dat je niet de juiste expertise in huis hebt of dat jouw mensen al voldoende taken op hun bord hebben. De vraag is dus wie deze uitdagingen het beste kan oppakken. De juiste project of interim manager matcht niet alleen op papier qua kennis en kunde, maar ook zijn persoonlijkheid dient te passen bij jouw organisatie. Wij beheersen de ambacht van het matchen en vinden de juiste professional voor jou.
  • Solutions; Wij bieden passende oplossingen voor jouw vraagstuk. Of je nou een uniek product wilt neerzetten, je organisatie wil professionaliseren, efficiency slagen wilt realiseren of wilt groeien: wij triggeren en ondersteunen jouw organisatie hierin. Omdat iedere organisatie uniek is zijn wij er- van overtuigd dat er geen kant en klare oplossing is voor een vraagstuk, maar dat maatwerk noodzakelijk is. Wij analyseren ieder vraagstuk dan ook kritisch en gebruiken hierbij onze kennis van trends en ontwikkelingen in de markt en onze jarenlange ervaring. Zo komen wij tot een passende oplossing voor jou!
  • Recruitment; Jij bent op zoek naar ondersteuning bij de invulling van jouw vacatures. Wij kunnen jou hierbij helpen. Dit doen wij vanuit de visie dat elke opdrachtgever een unieke behoefte heeft en maatwerk noodzakelijk is. Wij kijken zorgvuldig naar ieder functieprofiel en ontsluiten het personeelsvraagstuk naar kennis en capaciteiten. Daarna zetten wij ons uitgebreide netwerk in, om zo de juiste kandidaten te vinden en die vervolgens aan jou voor te stellen. Na plaatsing blijven wij actief contact onderhouden met de kandidaat en de organisatie. Succesvolle recruitment betekent voor ons niet alleen het leveren van de juiste kandidaten, maar ook betrokken blijven na de plaatsing.
  • Development; Als organisatie wil je eruit halen wat erin zit. Daarom investeer je in de kennis en vaardigheden van je medewerkers. Wij bieden open inschrijving, Incompany trainingen en opleidingen aan individuen en teams. Onze professionals zijn gedreven om de kennis en kunde van jouw medewerkers te optimaliseren, zodat zij in staat zijn om jouw organisatie een stap verder te helpen.

FGB staat voor Fanatiek, Ontdekken, Lef, Onafhankelijk & Partner. FGB is dé facilitaire expert voor haar klanten, partners, medewerkers en toekomstige collega’s. Wij geloven dat een goede samenwerking resulteert in een voordeel voor ons allen. Wij willen niet gewoon een keus zijn, wij willen de eerste keus zijn! Omdat jij weet wat wij voor jou kunnen betekenen, wie wij zijn en waar wij voor staan.

Wij houden van ontdekken, jij ook? Klik op: www.fgbfacilitygroup.nl

FGB Facility Group is een management- en adviesorganisatie op het gebied van Facility Management, vastgoed en inkoop.