

Functie:Business Developer Hospitality
Organisatie:Welkom!
Ursula Buiteman is Business Developer Hospitality bij Welkom! Zij is gespecialiseerd in hospitality en is sinds januari 2014 werkzaam bij Welkom! Hiervoor heeft zij 6 jaar gewerkt bij Securitas in de functie Branch Manager Hospitality.
Bijdragen
Opinie

Hoewel vaak veel aandacht wordt besteed aan de eerste indruk, wordt de laatste soms vergeten. Maar wist u dat juist het vertrek een essentieel onderdeel is van de bezoekbeleving? In veel verschillende opzichten. Tips voor een gastvrij vertrek.
Opinie

Elk contactmoment, direct of indirect, bepaalt de beeldvorming over uw bedrijf. Toch zijn er momenten waarop het er extra op aankomt. De ontvangst is zo’n moment. Ursula Buiteman, Business Developer bij Welkom! geeft tips voor een kwalitatieve en klantvriendelijke ontvangstbeleving.
Opinie

Waar horeca en zakelijke dienstverlening van elkaar lijken te verschillen, ziet Welkom! als hospitality dienstverlener dat beide op het gebied van gastvrijheid van elkaar kunnen leren. Hoe zorgen ze in de hotellerie bijvoorbeeld voor een gastvrij ontvangst? Welkom! vroeg vijf inspirerende horeca-experts een ultieme tip te delen die elke organisatie kan toepassen.
Opinie

Wist u dat er in één bezoek zo’n 120 contactmomenten zijn die invloed hebben op het imago van een organisatie? Oprechte aandacht voor bezoeker en omgeving kan de relatie en daarmee het imago positief beïnvloeden. Maar hoe past u dit toe? Welkom! vroeg een aantal experts hun ultieme tip te delen.
Opinie

U wilt het uw gasten zo aangenaam mogelijk maken, en natuurlijk streeft u ook naar een optimale bezoekbeleving. Ik geef in dit blog vijf tips hoe u de bezoekbeleving van uw gasten kunt verdiepen en verbeteren.
Opinie

Iedere week verplicht een zakelijk boek lezen? Ik moet er niet aan denken. De vakantie is voor mij hét moment om te ontspannen met stapels fijne boeken. En daar hoort ook vakliteratuur bij. In dit artikel deel ik leestips en mijn verlanglijstje.
Opinie

Het gros van de organisaties ziet hospitality als een gevaar voor de veiligheid binnen de organisatie. Zij richten zich vooral op beveiliging en besteden nauwelijks aandacht aan de gastvrijheid. Maar hierdoor verslechtert de veiligheid juist, daalt de klant- en medewerkerstevredenheid en ligt imagoschade op de loer.