Logo
  • Nieuws
  • 22 november 2017
  • Bron: ArrangeGroup

De Haagse Hogeschool wint Servicedesk Awards

De Jury- én de Publieksprijs voor Beste Servicedesk 2017 is gewonnen door De Haagse Hogeschool. De vakjury was onder de indruk van wat deze servicedesk in korte tijd heeft bereikt.

Beeld De Haagse Hogeschool wint Servicedesk Awards

'De Frontoffice van De Haagse Hogeschool heeft de jury op diverse onderdelen geïmponeerd. De desk is – na een reorganisatie – in minder dan een jaar tijd ontstaan na een samenvoeging van de diensten IT en Facilitair Bedrijf, die elk hun eigen desk hadden. Daarbij zijn de verschillende FMIS-systemen samengegaan tot één FMIS, zijn procedures, werkwijzen, normen en culturen geharmoniseerd en is de Self Service-module enorm geprofessionaliseerd. De dienstverlening – die dagelijks wordt geleverd aan maar liefst 27.000 klanten – is gebaseerd op een duidelijke visie waarbij servicegerichtheid, pro-activiteit en gastvrijheid een belangrijke rol spelen,' aldus de vakjury.

De uitreiking van de Facilitaire Servicedesk Awards is een initiatief van ArrangeGroup, TOPdesk en Facto. De vakjury bestond dit jaar uit Josée Kruisweg – Politie, Renske van der Heiden – EuroFM, Joost Mors – Nyenrode Business Universiteit, Merle Laterveer – NHTV en Ingeborg Leene – Nutreco.

Producttips

Volg F-Facts

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste facility nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.

Word lid van F-Facts Facility Platform