Gratis webinaropname: Wat wordt de functie van uw kantoor na corona?
Facility en HR-managers staan voor een groot vraagstuk: hoe ziet het kantoor eruit als COVID-19 geen bedreiging meer is? Hoeveel collega's keren weer terug naar kantoor? En komen ze allemaal op hetzelfde moment? Wat moet het kantoor vooral bieden? Juist een rustige werkplek, een ontmoetingsplek of een mix daarvan. En moet het kantoor eigenlijk wel aangepast worden aan 'de nieuwe werkelijkheid'? Deze webinaropname geeft u de stappen én een tool om daar een passend antwoord op te vinden voor uw eigen organisatie.

Hybride werken, deels op kantoor en deels thuis, lijkt het toverwoord te zijn. Maar blijven medewerkers wel een groot deel thuiswerken? En gaan werkgevers wel weer iedereen op het zelfde moment op kantoor zien?
Stappen en tool
In deze webinaropname doorloopt Silvia de Haan de stappen om het antwoord op deze prangende vragen te vinden. Silvia is Workplace Consultant bij Solved, huisvestingsadviseur voor eindgebruikers van vastgoed.
Solved heeft een tool ontwikkeld die inzicht geeft in deze huisvestingsvraagstukken. Ondertussen hebben al bijna 5000 mensen deze tool ingevuld en de lering daaruit zal Silvia delen in het webinar. Tipje van de sluier, de kantoren krijgen in de toekomst minder meters en meer muren!