Logo
  • Nieuws
  • 11 maart 2010

Mailprofs biedt nieuwe vorm van besparen

In tijden van recessie inleveren op service en kwaliteit is niet slim. Alleen hiermee kan onderscheidt gemaakt worden van de rest.

Beeld Mailprofs biedt nieuwe vorm van besparen

Terugkijkend op 2009 kan worden geconcludeerd dat het voor veel bedrijven geen gemakkelijk jaar is geweest. Begrippen als financiële crisis, bezuinigingen, ontslagen en besparingen stonden op veel voorpagina’s en hielden economisch gezien ons land in haar greep. De eerste voortekenen van economisch herstel zijn aanwezig. Nieuwe kansen en mogelijkheden in 2010 bieden zich aan. Mailprofs biedt een nieuwe vorm van besparing op personeelskosten.

De besparing van Mailprofs
In tijden van recessie inleveren op service en kwaliteit is niet slim. Alleen hiermee kan onderscheidt gemaakt worden van de rest. Wat hiervoor zeker nodig is, zijn goede werknemers die deze service en kwaliteit kunnen garanderen. Met het oog op kostenbesparing zijn flexmedewerkers ideaal, mits deze goed opgeleid zijn en van wanten weten. Nieuw personeel inwerken en opleiden kost namelijk tijd en geld. Mailprofs geeft aan deze som een positieve draai. Opgeleide flexmedewerkers die al jarenlang gespecialiseerd zijn in de DIV, Repro, Couverteer, Document en Facilitaire omgeving. Dit bespaart een hoop tijd en energie. Om de som af te maken: -tijd + -energie= +geld.


 

Producttips

Volg F-Facts

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste facility nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.

Word lid van F-Facts Facility Platform