Logo
  • Nieuws
  • 7 augustus 2015

Mauritshuis professionaliseert facilitaire processen

Planon helpt het Mauritshuis, wereldberoemd om haar collectie Hollandse en Vlaamse meesters uit de Gouden Eeuw, bij het verbeteren van het service- en onderhoudsmanagement. Het Mauritshuis was op zoek naar één integrale softwareoplossing voor de planning, aansturing en monitoring van zowel het preventieve en reactieve onderhoud alsook de facilitaire dienstverlening.

Beeld Mauritshuis professionaliseert facilitaire processen

Na een uitgebreide verbouwing van twee jaar heropende het Mauritshuis een jaar geleden haar deuren en verwelkomde in een jaar tijd ruim 600.000 bezoekers.

Victor Moussault, Zakelijk Directeur bij het Mauritshuis: “Elke dag bezoeken honderden mensen ons museum. Om onze gasten en medewerkers zo goed mogelijk te faciliteren, willen wij onze dienstverlening verder professionaliseren en onze ondersteunende diensten verzelfstandigen. Met de keuze voor de SaaS-oplossing krijgen alle medewerkers van het museum altijd en overal toegang tot het FMIS en kunnen we gelijktijdig de IT-beheerkosten reduceren.”

Planon is een internationale softwareleverancier die organisaties ondersteunt organisaties bij het integraal stroomlijnen van alle bedrijfsprocessen rondom gebouw, mens en werkplek. Planon-oplossingen realiseren efficiency, duurzaamheid en kostenreductie in deze processen en dragen concreet bij aan klanttevredenheid en productiviteit.

Producttips