
Functie:Marketing Manager
Tom van Maris is marketing manager bij BakkerElkhuizen en nauw betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe ergonomische producten en werkplekconcepten.
Bijdragen
Opinie

Medewerkers hebben steeds vaker de mogelijkheid om thuis te werken. Uit het IT & Flexibel Werken Onderzoek van BakkerElkhuizen blijkt echter dat werkgevers hiervoor vaak niet de tools en middelen beschikbaar stellen.
Opinie

Uit onderzoek blijkt dat de laptop als belangrijkste tool voor HNW wordt gezien. Maar voor hoelang nog? De tablet is de gadgetfase inmiddels ontgroeit en verovert nu wereldwijd de zakelijke markt. Met name in organisaties waar Het Nieuwe Werken (HNW) is ingevoerd, ziet men de voordelen van een tablet. Wordt dit handzame apparaat daarmee ook dé nieuwe tool om medewerkers te ondersteunen bij HNW?
Opinie

Nederland is in West-Europa koploper op het gebied van Het Nieuwe Werken: in bijna 80% van de organisaties is flexibel werken ingevoerd. Nederlandse organisaties focussen zich hierbij echter, in tegenstelling tot de andere landen, vooral op de voordelen voor de werkgever. Uit recent onderzoek van BakkerElkhuizen onder ruim 500 IT-professionals in Nederland, Duitsland, België en de UK; blijkt namelijk dat invoering van HNW in ons land vooral wordt ingegeven door efficiency-verbetering en kostenbesparing.