• 7 april 2022
  • Facilitor

Zorgcentra De Betuwe kiest voor Facilitor

Zorgcentra De Betuwe levert al meer dan 50 jaar ouderenzorg op 15 locaties in het Rivierengebied met meer dan 500 betrokken vrijwilligers en 1.100 medewerkers. Zorgcentra De Betuwe heeft negen woonzorglocaties en drie dagbestedingslocaties in het Rivierengebied. Daarnaast bieden zij thuiszorg, behandeling en therapie aan thuiswonende ouderen in deze regio.

Beeld Zorgcentra De Betuwe kiest voor Facilitor

Zorgcentra De Betuwe heeft zich de afgelopen maanden georiƫnteerd op de markt voor Facility Management Software en de keuze is gevallen op Facilitor.

Facilitor zal worden ingezet voor de IT- en FM-management processen op alle locaties. Al hun assets en (grafisch) gebouwbeheer zullen worden beheerd met Facilitor, inclusief de meerjarenonderhoudsbegroting en -planning.

Onder het motto Improving FM Together werken we samen met onze klanten aan Facilitor, het standaard en complete Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) dat volledig in de cloud draait.