• 2 augustus 2017
  • Planon

Planon benoemt Iwan van Eldijk als Global Partner Director

Planon heeft de volgende benoeming aangekondigd: Iwan van Eldijk zal de rol gaan vervullen van Global Partner Director. In deze rol is van Eldijk verantwoordelijk voor het verder positioneren en uitbreiden van het partnerkanaal van Planon. Van Eldijk werkt inmiddels 18 jaar bij Planon en heeft diverse managementfuncties vervuld.

Beeld Planon benoemt Iwan van Eldijk als Global Partner Director

Partners worden steeds belangrijker voor Planon. Naast haar bestaande Reseller Partners in landen waar Planon geen eigen vestiging heeft, ziet Planon een sterke groei van System Integration Partnerships met Consultancy-organisaties in meerdere landen. Om deze initiatieven succesvol te laten zijn, gaat Planon haar partners de ondersteuning bieden die nodig is om gezamenlijk succesvol te zijn in de sterk groeiende markt van vastgoed- en facility management-software.

Van Eldijk is lid van International Facility Management Association (IFMA) en lid van de onderwijscommissie van Facility Management Nederland (FMN). Hij is een expert op het gebied van IWMS-software, was docent en auteur van verschillende artikelen en blogs en betrokken bij de oprichting van de stichting Facility Performance Standard. Door zijn jarenlange ervaring in vastgoed- en FM-wereld heeft hij een breed netwerk binnen de internationale vastgoed- en FM-wereld.

Planon is een internationale softwareleverancier die organisaties ondersteunt organisaties bij het integraal stroomlijnen van alle bedrijfsprocessen rondom gebouw, mens en werkplek. Planon-oplossingen realiseren efficiency, duurzaamheid en kostenreductie in deze processen en dragen concreet bij aan klanttevredenheid en productiviteit.