• 25 maart 2019

Paul van Rijn aan de slag als senior workplace consultant bij Hospitality Group

Per 1 maart versterkt Paul van Rijn het Service & Workplace Design team van de Hospitality Group als senior workplace consultant. "Paul is een zeer ervaren professional op het gebied van conceptontwikkeling en werkplekinrichting. Met zijn jarenlange ervaring binnen complexe workplacetrajecten bij corporates en (semi)overheidsorganisaties is Paul een waardevolle toevoeging voor ons team. Zijn expertise over wellbeing en vitaliteit in relatie tot de werkomgeving past uitstekend bij onze ambitie", aldus Rick Steinmann, partner bij Hospitality Group.

Beeld Paul van Rijn aan de slag als senior workplace consultant bij Hospitality Group

Paul heeft ruim 20 jaar ervaring met de ontwikkeling van werkplekconcepten, o.a. bij JLL en CBRE. Bij CBRE was hij als Associate Director Workplace Strategies & Design verantwoordelijk voor strategische (her)huisvestingsvraagstukken. Hij heeft zich de afgelopen jaren vooral gericht op het ontwikkelen van mensgerichte, toekomstbestendige en inspirerende werkplekconcepten met bijzondere aandacht voor gezondheid en welzijn.
Bij Hospitality Group gaat Paul zijn FM en Real Estate kennis en ervaring inzetten om een aantal Future Workplace thema’s en natuurlijk ook nieuwe werkplekconcepten te ontwikkelen voor onze Nederlandse én internationale opdrachtgevers. Met de toevoeging van Paul aan het team kan Hospitality Group haar unieke propositie nog verder verbreden en de komende jaren meer organisaties van dienst zijn met duurzame concepten voor leren, werken, vrije tijd en zorg.

Hospitality Group is het advies- en projectmanagementbureau voor hospitality, facility management, huisvesting en inkoop. ‘Creating better places’ is onze missie.