• 1 augustus 2018
  • CSU

Jubilerende CSU start feestelijke winactie rond sponsoring Het Geluid

CSU bestaat 50 jaar. Al 50 jaar is het een feestje om met én bij CSU te werken. Om dit te vieren, start CSU de winactie Feestje op je werk. Tot 24 september maken deelnemers kans op prijzen voor op het werk. Het schoonmaakbedrijf koppelt de winactie aan CSU’s hernieuwde sponsoring van het spannende radiospel Het Geluid, dat vandaag op Qmusic start.

Beeld Jubilerende CSU start feestelijke winactie rond sponsoring Het Geluid

Voor de vijfde achtereenvolgende keer sponsort CSU Het Geluid. Met de winactie op csu.nl/win dingen deelnemers mee naar de hoofdprijs: een feestje op het werk met Qmusic The Party. Daarnaast maken deelnemers acht weken lang iedere week kans op hun drie favoriete prijzen waaronder een tafelvoetbaltafel, tafeltennistafel, dartbord en een zitzak.

50 jaar een feestje

Om het 50 jarig jubileum van CSU en de daaraan gekoppelde winactie Feestje op je werk nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU een radiocampagne en snelwegreclame. Tot 24 september zijn twee nieuwe CSU radiospots meerdere keren per dag te horen op Qmusic. Daarnaast is CSU vanaf 12 augustus ook zichtbaar op reclamemasten langs diverse A-wegen.

Het Geluid

De 2,6 miljoen luisteraars van Qmusic krijgen bij Het Geluid elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie het geluid raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Sinds de vorige editie van Het Geluid kan iedereen in de Qmusic app meeraden met de kandidaat op de radio. Met een simpel 'JA' of 'NEE' kunnen de app-spelers aangeven of ze meegaan met het antwoord van de kandidaat op de radio of niet. Wanneer Het Geluid geraden wordt, delen de app-spelers die 'JA' hebben gezegd een extra prijzenpot van € 10.000,-.

CSU is één van de grootste schoonmaakondernemingen van Nederland met ruim 12.000 medewerkers en 30 vestigingen. We blinken uit in goed werkgeverschap en een duurzame werkwijze. CSU is met ruim 45 jaar ervaring een deskundige kwaliteitspartner voor vele opdrachtgevers in uiteenlopende branches..