• 23 november 2015
  • Hago
  • Bron: Persbericht

Hago huldigt 17 jubilarissen

Donderdag 19 november huldigde Hago 17 jubilarissen. De jubilerende collega’s reisden af naar Heerlen om hun bronzen, zilveren of gouden speldje in ontvangst te nemen. Samen zijn zij maar liefst goed voor 327,5 jaar dienstverband.

In de speldjesregen hielden de leidinggevenden van de jubilarissen een korte, persoonlijke speech, waarna de speldjes werden opgeprikt. Er werd één gouden speldje uitgereikt, zeven zilveren speldjes en negen bronzen. Ingezoomd werd op al die waardevolle ervaring en het vakmanschap, die de jubilaressen elke dag weer met zich meenemen en in de praktijk brengen. Dit voor zowel collega’s, opdrachtgevers en de organisatie. “Mede dankzij deze inzet en betrokkenheid hebben we onze organisatie verder kunnen brengen”, aldus Theo de Koning, directeur Hago Zorg.

Trots

Jeroen Veldboer, directeur P&O Hago Nederland vult aan: “We zijn een duurzaam schoonmaakbedrijf. Veel mensen denken bij duurzaamheid al snel aan milieuvriendelijk. Maar duurzaamheid is voor ons veel meer dan dat. 80% van onze organisatie draait op mensen. Daarom doen we er alles aan om een zo veilig en prettig mogelijke werkplek te creëren. Waar iedereen met plezier, gezond werkt. Bij ons vormen mensen de spil. Zonder mensen geen Hago. Ik ben dan ook trots. Trots om onderdeel te zijn van een organisatie waar mensen al zoveel jaar met plezier en liefde werken.”