• 8 februari 2019
  • Bron: CSU

CSU krijgt opnieuw het certificaat ‘Top Employer’

Voor de zesde keer op rij mag CSU zich ‘Top Employer Nederland’ noemen. Dat maakte het Top Employers Institute donderdag 7 februari bekend. Dit wereldwijde certificaat wordt jaarlijks uitgereikt aan organisaties die de allerbeste werkomgeving creëren. ‘Een eer dat we dit kwaliteitslabel weer mogen dragen.’

Beeld CSU krijgt opnieuw het certificaat ‘Top Employer’

Het Top Employers Institute is een onafhankelijke certificeerder en legt elk jaar het HR-beleid van toonaangevende organisaties langs de meetlat. Ook nu was het instituut weer onder de indruk van CSU’s uitmuntende werkgeverschap, dat het bedrijf op een unieke, menselijke manier vormgeeft.

Op nr. 1

Met het Top Employer-certificaat bewijst CSU bij de beste werkgevers van Nederland te horen. ‘En dat voor de zesde keer, een bijzondere bevestiging van onze ambitie om de aantrekkelijkste werkgever in de branche te zijn’, reageert Marco Gramser, directeur HR. ‘Bij CSU staan onze mensen altijd op nummer één: ons bedrijf moet een thuis zijn, waar ze kunnen uitblinken, hun talenten ontwikkelen en uitstekende arbeidsvoorwaarden krijgen. Daar investeren we al jaren in, en dat blijven we doen.’

Voor elkaar

Zoals met ‘Fris in je Werk’, een omvangrijk programma van activiteiten om medewerkers duurzaam inzetbaar te houden, met onder andere budgetcoaching, gratis fysiotherapie, health checks en hulp bij psychische klachten. Maar ook de succesvolle SROI-projecten en het uitgebreide opleidingstraject, waaronder de grootste basisvakopleiding in de branche. ‘Want alleen door goed voor elkaar te zorgen, kunnen we de juiste mensen aantrekken én behouden. We zijn ontzettend trots dat het Top Employer Institute onze inspanningen weer erkent en extra gemotiveerd om de stijgende lijn door te zetten.’

Employer of choice

Dit jaar certificeerde het Top Employers Institute meer dan 1500 bedrijven in 118 landen. CEO David Plink: ‘Wij zijn van mening dat de gecertificeerde bedrijven uitzonderlijk werkgeverschap laten zien en hun mensen op de eerste plaats zetten. Deze bedrijven verrijken de professionele wereld met hun toewijding aan een uitzonderlijk HR-beleid en zijn daardoor erkend als employer of choice.’

CSU is met diverse vestigingen en ruim 16.000 medewerkers de nummer 1 partner in schoonmaak in Nederland binnen de facilitaire dienstverlening. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Den Haag, Eindhoven en Utrecht. Deskundig, proactief, gastvrij én innovatief; dat is CSU. Ondernemerschap is dan ook de ‘groene’ motor achter CSU, al ruim een halve eeuw lang. Met innovatieve en duurzame oplossingen realiseren we de doelstellingen van onze klanten, altijd strevend naar verantwoord rendement en continuïteit.