• 2 oktober 2018

CSU introduceert innovatie-award voor de facilitaire branche

Studenten, jonge ondernemers en start-ups kunnen zich tot 24 oktober inschrijven voor de eerste Cor van der Heijden Award, een innovatieprijs voor de facilitaire branche. De award, een initiatief van schoonmaakbedrijf CSU, biedt de winnaar de kans om een impactvol idee werkelijkheid te laten worden. Deelnemers kunnen vanaf vandaag ideeën aandragen. De uitreiking vindt plaats op 8 november.

Beeld CSU introduceert innovatie-award voor de facilitaire branche

De Cor van der Heijden Award is bedoeld als kick-start naar succes. Naast de innovatieprijs en een bedrag van € 10.000,-, krijgt de winnaar ook hulp om zijn of haar plannen concreet te maken. Een succesversneller met professionele begeleiding, toegang tot een groot professioneel netwerk en nieuwe afzetmarkten, een marketing boost en advies bij het registreren van patenten.

Een branche van innovatie

CSU heeft innovatie hoog in het vaandel staan. “We willen onze klanten verrassen met frisse concepten en innovatieve diensten. Daarbij zetten we stevig in op de integratie van techniek, data en dienstverlening. We geloven in innovatieve co-creatie. Zo is ook de Cor van der Heijden Award geboren, genoemd naar onze ondernemende oprichter. Hiermee bieden we een platform aan jong talent en werken we samen aan morgen”, aldus Esmee Ficheroux, lid Raad van Bestuur en juryvoorzitter van de Award.

Ideeën met een positieve impact

Bij de Cor van der Heijden Award staat innovatie met een positieve impact centraal. Alles om werken makkelijker, fijner, gezonder en socialer te maken. Technologische ontwikkelingen als sensor based cleaning, robotisering en virtual reality, maar ook sociale innovaties zijn zeer welkom. Deelname is mogelijk voor start-ups, ondernemers en studenten met een innovatief idee dat toepasbaar is in de facilitaire branche.

Inschrijven tot 24 oktober 2018

Geïnteresseerden met een concreet idee kunnen zich tot 24 oktober inschrijven op www.csu.nl/cvdh-award. Een vakjury met een breed (maatschappelijk) netwerk beoordeelt de inzendingen op originaliteit, impact, toepasbaarheid en ondernemerschap. Ze nomineren drie ondernemers die hun ideeën pitchen aansluitend aan het jaarlijkse Hospitality Congres van CSU, op 8 november in De Efteling. Daar wordt ook de winnaar bekend gemaakt van de eerste Cor van der Heijden Award.

CSU is één van de grootste schoonmaakondernemingen van Nederland met ruim 12.000 medewerkers en 30 vestigingen. We blinken uit in goed werkgeverschap en een duurzame werkwijze. CSU is met ruim 45 jaar ervaring een deskundige kwaliteitspartner voor vele opdrachtgevers in uiteenlopende branches..

Ook interessant

Space Management Maturity Model