• 20 augustus 2018
  • CSU

CSU groeit uit tot strategisch partner van ADO Den Haag

DEN HAAG, 17 augustus 2018 - ADO Den Haag en CSU zetten een mooie stap in de onderlinge samenwerking. Het landelijk opererende schoonmaakbedrijf verbindt zich vanaf dit seizoen tot 2020 als strategisch partner aan de Haagse voetbalclub. ADO Den Haag en CSU maakten het partnerschap recent officieel met de ondertekening van de vernieuwde overeenkomst.

Beeld CSU groeit uit tot strategisch partner van ADO Den Haag

De Nederlandse topdriespeler in de schoonmaak was al als schoonmaakleverancier en sponsor verbonden aan ADO Den Haag en promoveert hiermee in de sponsorpiramide van de club. Serge de Brouwer, Businessunit Directeur CSU West, tekende de partnerovereenkomst met een glimlach. “We zijn enorm trots op de intensivering van onze samenwerking. We zien veel overeenkomsten tussen CSU en ADO Den Haag: we delen een rijke historie, zijn alert, vooruitstrevend en tonen dagelijks inzet om onze klanten en supporters een topbeleving te geven. Het partnerschap bekrachtigt onze betrokkenheid bij de club, de stad en de regio. We gaan samen voor een topprestatie, zowel op als naast het veld!”

Algemeen Directeur Mattijs Manders van ADO Den Haag kan zich volledig vinden in de raakvlakken die De Brouwer opsomt. “Zowel ADO Den Haag als CSU doet er alles aan om de optimale omstandigheden te creëren voor de ontvangst van vele gasten en het creëren van een echte beleving voor de fans. We zijn dik tevreden over de samenwerking met CSU en het is dan ook vanzelfsprekend dat we zeer gelukkig zijn met dit partnerschap.”

Werkgelegenheid in de regio

Naast strategisch partner, steunt CSU de komende jaren de stichting ADO Den Haag in de Maatschappij. De focus ligt hierbij op de inzet van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij de uitvoering van de schoonmaakdienstverlening in het Cars Jeans Stadion. Serge de Brouwer: “We zijn een bedrijf met een sociaal gezicht. Het creëren van werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare arbeidsmarktpositie is daar een belangrijk onderdeel van. Met de verbintenis aan ADO Den Haag in de Maatschappij kan CSU op sociaal-maatschappelijk vlak in de regio een mooie bijdrage leveren.”

CSU is één van de grootste schoonmaakondernemingen van Nederland met ruim 12.000 medewerkers en 30 vestigingen. We blinken uit in goed werkgeverschap en een duurzame werkwijze. CSU is met ruim 45 jaar ervaring een deskundige kwaliteitspartner voor vele opdrachtgevers in uiteenlopende branches..

Ook interessant

Space Management Maturity Model