• 10 januari 2022

Beurs van Berlage is live met Facilitor

Beeld Beurs van Berlage is live met Facilitor

De Beurs van Berlage is een rijksmonument gelegen aan het Damrak in hartje Amsterdam. Vroeger was dit het pand van de Amsterdamse effectenbeurs (AEX) en tegenwoordig is het een historische ontmoetingsplek voor congressen en evenementen.

Facilitor is deze week live gegaan met de servicedesk en zal op twee onderdelen een prominente rol vervullen. Allereerst als FMIS voor alle gebouwgebonden informatiestromen. Denk aan de storingsmeldingen op ruimtes en assets, het beheren van assets, de periodieke keuringen als ook de onderliggende contracten die daarbij horen.

Als tweede zal Facilitor als Purchase 2 Pay systeem ingezet worden. Hier zal Facilitor het portaal vormen voor het bestellen van producten/diensten en de achterliggende administratie. Ook worden hier koppelingen gelegd met huidige systemen van de Beurs van Berlage.

Wij wensen de Beurs van Berlage veel succes en een langdurige samenwerking!

Onder het motto Improving FM Together werken we samen met onze klanten aan Facilitor, het standaard en complete Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) dat volledig in de cloud draait.