Logo

Welkom! | Hospitality

Ieder bedrijf is anders. En dan bedoelen we niet alleen qua grootte, aantal medewerkers of werkzaamheden. Het gaat ons vooral om de bedrijfscultuur en identiteit. Wat wilt u uitstralen en wat absoluut niet? Welke doelen wilt u realiseren en hoe kan de facilitaire afdeling hieraan bijdragen? We nemen dit samen met u door en bepalen op welke manier de bezoekbeleving beter aan kan sluiten bij uw wensen en doelen.

Op basis van de geformuleerde doelstellingen en de analyse van uw huidige situatie komen we tot een plan van aanpak op maat. Alle benodigde diensten kunnen we modulair leveren, zoals een training voor uw medewerkers en het opstellen van een instructieboek. Alles is mogelijk, maar het gaat erom wat er nodig is in uw situatie.
De wereld om u heen verandert en uw bedrijf verandert ook, daarom blijven we na implementatie voortdurend monitoren en bijsturen om te zorgen dat uw bezoekbeleving passend is en blijft.

Welkom! Uw bezoekbeleving door Securitas

  • Achtergrond
    Beeld Hoe 'bereikrijk' en 'binnenvoelbaar' bent u?

    Hoe 'bereikrijk' en 'binnenvoelbaar' bent u?

  • Achtergrond
    Beeld Streven naar een 9 of 10? Nergens voor nodig

    Streven naar een 9 of 10? Nergens voor nodig

  • Achtergrond
    Beeld Tevreden klanten? Maak medewerkers gelukkig

    Tevreden klanten? Maak medewerkers gelukkig

  • Achtergrond
    Beeld Ontwikkel een security mindset in 6 stappen

    Ontwikkel een security mindset in 6 stappen

  • Achtergrond
    Beeld Omotenashi: onvoorwaardelijke gastvrijheid

    Omotenashi: onvoorwaardelijke gastvrijheid

  • Achtergrond
    Beeld AVG ook gevolgen voor hospitality

    AVG ook gevolgen voor hospitality

  • Achtergrond
    Beeld Hoe gastvrij is livechat?

    Hoe gastvrij is livechat?

  • Achtergrond
    Beeld Mystery visit: krijg inzicht in je bezoekbeleving

    Mystery visit: krijg inzicht in je bezoekbeleving

  • Achtergrond
    Beeld Klantcontact vernieuwen? Neem uw bezoeker bij de hand: 4 tips

    Klantcontact vernieuwen? Neem uw bezoeker bij de hand: 4 tips

  • Nieuws
    Beeld Digitaal contact wint terrein in hospitality

    Digitaal contact wint terrein in hospitality

  • Case
    Beeld Persoonlijke aandacht bij Holla Advocaten

    Persoonlijke aandacht bij Holla Advocaten

  • Case
    Beeld Gemeente Arnhem blijft investeren in hospitality: tips en tops

    Gemeente Arnhem blijft investeren in hospitality: tips en tops

  • Case
    Beeld Hospitality in de zorg

    Hospitality in de zorg

  • Case
    Beeld Facility bij Nutricia: ‘Groots denken versterkt de teamgeest’

    Facility bij Nutricia: ‘Groots denken versterkt de teamgeest’

  • Case
    Beeld Van balie tot servicedesk - Hospitality speerpunt rederij Jumbo

    Van balie tot servicedesk - Hospitality speerpunt rederij Jumbo

  • Case

    ProBiblio kiest voor service van Welkom!

  • Download
    Beeld Bedrijfsbrochure Welkom!

    Bedrijfsbrochure Welkom!