Logo

CSU | Schoonmaak

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is familiebedrijf CSU met 30 vestigingen en 12.000 mensen een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rijswijk en Rotterdam. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert. Bij  'Scherp op schoon' staat de mentaliteit ’scherp’ centraal, een kernwaarde die we vanaf nu breder uitdragen. De facilitaire markt is in beweging en vraagt om samenwerkingspartners die meerwaarde kunnen leveren op tal van fronten: flexibiliteit, beleving en effectiviteit.

Mentaliteit uitdragen

CSU is een kerngezond en ambitieus bedrijf dat gestaag groeit. Hierbij past een actieve en eigentijdse presentatie. Duurzaamheid, hospitality of kwaliteit, CSU is altijd al scherp op alle facetten. Met vele collega’s gaat CSU elke dag alert, vooruitstrevend en klantgericht voor goed schoon op een betere manier. Samen zijn we scherp, houden we elkaar scherp en zien we kansen klanten verder te brengen.

Klant centraal

Bij Scherp op schoon staat de klant centraal. We zoeken echt de verbinding. Klanten vertellen hoe we sámen Scherp op schoon blijven. Vanuit een echt samenwerkingsverband maken we een verdiepingsslag. Door scherp te luisteren naar de klantbehoefte en door te vragen krijgen we een nog scherper beeld van wat echt nodig is. Dit vertalen we in een aanpak op maat zonder poespas, overtollige ballast of onnodige overhead. Dit leidt tot verbeterde beleving tegen een scherpe prijs-kwaliteitverhouding.

Hospitality strategische keuze

Belangrijke campagnepijler is de strategische keuze voor Hospitality. Onze rol in dienstverlening verandert. Als schoonmaker 2.0 sluiten we aan op Het Nieuwe Werken en de wisselende bezettingsgraad in gebouwen. Hospitality is meer dan een mooi jasje of een glimlach, het is vooral een kwestie van mentaliteit. We denken actief met mee met klanten over hoe doelstellingen behaald kunnen worden. Zo verbinden we klant, CSU en kwalitatieve schoonmaak met de toegevoegde waarde van hospitality. Dat doen we door de inzet van meer en goed opgeleid objectmanagement. Die schakelen veelvuldig en snel met klanten.

Mocht u vragen hebben over bovenstaande, of meer willen weten over hoe bijvoorbeeld hospitality binnen uw organisatie geïntroduceerd kan worden, neem dan contact op met uw vaste contactpersoon.

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    Zin in een nudge? Nudging als instrument in de hospitality

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    De 5 trends in hospitality!

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    Hospitality, zo sla je de plank mis

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    Facilitaire ketensamenwerking: One FM

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/e-de-jong">E. de Jong</a>

    Connectivity: Innoveren door verbeelding

  • Case
    Beeld Philips Stadion uitgerust met gebouwsensoren

    Philips Stadion uitgerust met gebouwsensoren

  • Case
    Beeld Regieorganisatie komt ook in onderwijsinstellingen van de grond

    Regieorganisatie komt ook in onderwijsinstellingen van de grond

  • Case
    Beeld Sensortechnologie verandert gebouwbeheer revolutionair

    Sensortechnologie verandert gebouwbeheer revolutionair

  • Case
    Beeld Het Nieuwe Schoonmaken: dagschoonmaak en hostmanship

    Het Nieuwe Schoonmaken: dagschoonmaak en hostmanship

  • Case
    Beeld One FM bij Aegon: facilitaire partijen trekken samen op

    One FM bij Aegon: facilitaire partijen trekken samen op

  • Case
    Beeld Meten om prestaties te verbeteren

    Meten om prestaties te verbeteren

  • Case
    Beeld CSU verantwoordelijk voor ESD-reiniging van ING Bank

    CSU verantwoordelijk voor ESD-reiniging van ING Bank

  • Case
    Beeld Samenwerking DSW Rijswijk en CSU al vijf jaar succesvol

    Samenwerking DSW Rijswijk en CSU al vijf jaar succesvol

  • Case
    Beeld NEN laat schoonmakers zelf werk invullen

    NEN laat schoonmakers zelf werk invullen

  • Persbericht
    Beeld CSU groeit uit tot strategisch partner van ADO Den Haag

    CSU groeit uit tot strategisch partner van ADO Den Haag

  • Persbericht
    Beeld Jubilerende CSU start feestelijke winactie rond sponsoring Het Geluid

    Jubilerende CSU start feestelijke winactie rond sponsoring Het Geluid

  • Persbericht
    Beeld CSU opent circulair innovatielab

    CSU opent circulair innovatielab

  • Persbericht
    Beeld Lancering platform Next Level Facility Management voor vooruitstrevende FM-organisaties

    Lancering platform Next Level Facility Management voor vooruitstrevende FM-organisaties

  • Persbericht
    Beeld Innovaties aanjager fraaie omzetgroei CSU-holding in 2017

    Innovaties aanjager fraaie omzetgroei CSU-holding in 2017

  • Persbericht
    Beeld CSU en GuestHouse Hotels bekrachtigen samenwerking

    CSU en GuestHouse Hotels bekrachtigen samenwerking

  • Persbericht
    Beeld CSU en Hotel Casa Amsterdam geven efficiency en klantbeleving een boost door digitalisatie

    CSU en Hotel Casa Amsterdam geven efficiency en klantbeleving een boost door digitalisatie

  • Persbericht
    Beeld CSU opnieuw grootste opleider in schoonmaakbranche

    CSU opnieuw grootste opleider in schoonmaakbranche

  • Persbericht
    Beeld Schoonmaak Stichting SAAM tot en met 2020 naar CSU

    Schoonmaak Stichting SAAM tot en met 2020 naar CSU

  • Persbericht
    Beeld Nieuwe wervingssite CSU speelt in op arbeidsmarkt

    Nieuwe wervingssite CSU speelt in op arbeidsmarkt