Logo

FMM.nl is vanaf nu F-Facts.nl

CSU | Schoonmaak

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is familiebedrijf CSU met 30 vestigingen en 12.000 mensen een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rijswijk en Rotterdam. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert. Bij  'Scherp op schoon' staat de mentaliteit ’scherp’ centraal, een kernwaarde die we vanaf nu breder uitdragen. De facilitaire markt is in beweging en vraagt om samenwerkingspartners die meerwaarde kunnen leveren op tal van fronten: flexibiliteit, beleving en effectiviteit.

Mentaliteit uitdragen

CSU is een kerngezond en ambitieus bedrijf dat gestaag groeit. Hierbij past een actieve en eigentijdse presentatie. Duurzaamheid, hospitality of kwaliteit, CSU is altijd al scherp op alle facetten. Met vele collega’s gaat CSU elke dag alert, vooruitstrevend en klantgericht voor goed schoon op een betere manier. Samen zijn we scherp, houden we elkaar scherp en zien we kansen klanten verder te brengen.

Klant centraal

Bij Scherp op schoon staat de klant centraal. We zoeken echt de verbinding. Klanten vertellen hoe we sámen Scherp op schoon blijven. Vanuit een echt samenwerkingsverband maken we een verdiepingsslag. Door scherp te luisteren naar de klantbehoefte en door te vragen krijgen we een nog scherper beeld van wat echt nodig is. Dit vertalen we in een aanpak op maat zonder poespas, overtollige ballast of onnodige overhead. Dit leidt tot verbeterde beleving tegen een scherpe prijs-kwaliteitverhouding.

Hospitality strategische keuze

Belangrijke campagnepijler is de strategische keuze voor Hospitality. Onze rol in dienstverlening verandert. Als schoonmaker 2.0 sluiten we aan op Het Nieuwe Werken en de wisselende bezettingsgraad in gebouwen. Hospitality is meer dan een mooi jasje of een glimlach, het is vooral een kwestie van mentaliteit. We denken actief met mee met klanten over hoe doelstellingen behaald kunnen worden. Zo verbinden we klant, CSU en kwalitatieve schoonmaak met de toegevoegde waarde van hospitality. Dat doen we door de inzet van meer en goed opgeleid objectmanagement. Die schakelen veelvuldig en snel met klanten.

Mocht u vragen hebben over bovenstaande, of meer willen weten over hoe bijvoorbeeld hospitality binnen uw organisatie geïntroduceerd kan worden, neem dan contact op met uw vaste contactpersoon.

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    De 5 trends in hospitality!

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    Hospitality, zo sla je de plank mis

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/diane-van-dijk">Diane van Dijk</a>

    Facilitaire ketensamenwerking: One FM

  • Opinie
    Foto <a href="/experts/e-de-jong">E. de Jong</a>

    Connectivity: Innoveren door verbeelding

  • Case
    Beeld Sensortechnologie verandert gebouwbeheer revolutionair

    Sensortechnologie verandert gebouwbeheer revolutionair

  • Case
    Beeld Het Nieuwe Schoonmaken: dagschoonmaak en hostmanship

    Het Nieuwe Schoonmaken: dagschoonmaak en hostmanship

  • Case
    Beeld One FM bij Aegon: facilitaire partijen trekken samen op

    One FM bij Aegon: facilitaire partijen trekken samen op

  • Case
    Beeld Meten om prestaties te verbeteren

    Meten om prestaties te verbeteren

  • Case
    Beeld CSU verantwoordelijk voor ESD-reiniging van ING Bank

    CSU verantwoordelijk voor ESD-reiniging van ING Bank

  • Case
    Beeld Samenwerking DSW Rijswijk en CSU al vijf jaar succesvol

    Samenwerking DSW Rijswijk en CSU al vijf jaar succesvol

  • Case
    Beeld NEN laat schoonmakers zelf werk invullen

    NEN laat schoonmakers zelf werk invullen

  • Persbericht
    Beeld CSU schoonmaakmedewerkers delen mee in resultaat

    CSU schoonmaakmedewerkers delen mee in resultaat

  • Persbericht
    Beeld Schoonmaak metrostations GVB Amsterdam naar CSU en Succes

    Schoonmaak metrostations GVB Amsterdam naar CSU en Succes

  • Persbericht
    Beeld Landal De Lommerbergen verlengt 40-jarige relatie CSU weer met drie jaar

    Landal De Lommerbergen verlengt 40-jarige relatie CSU weer met drie jaar

  • Persbericht
    Beeld CSU voor vier jaar aan de slag in alle gebouwen GVB Amsterdam

    CSU voor vier jaar aan de slag in alle gebouwen GVB Amsterdam

  • Persbericht
    Beeld Twin Peaks Hospitality kiest CSU als nieuwe schoonmaakpartner

    Twin Peaks Hospitality kiest CSU als nieuwe schoonmaakpartner

  • Persbericht
    Beeld Schoonmaakrobot aan de slag op Eindhoven Airport

    Schoonmaakrobot aan de slag op Eindhoven Airport

  • Persbericht
    Beeld CSU Hotel Services housekeepingpartner van Kasteel Kerckebosch

    CSU Hotel Services housekeepingpartner van Kasteel Kerckebosch

  • Persbericht
    Beeld La Bergère Group kiest opnieuw voor CSU Hotel Services

    La Bergère Group kiest opnieuw voor CSU Hotel Services

  • Persbericht
    Beeld Conservatorium Hotel en CSU investeren in ontwikkeling personeel

    Conservatorium Hotel en CSU investeren in ontwikkeling personeel

  • Persbericht
    Beeld Eindhoven Airport kiest voor CSU

    Eindhoven Airport kiest voor CSU