Logo

Kay Sijbrandij

Pasfoto
Functie:Consultant Facility & Customer Experience bij Integron
Organisatie:Integron

Kay Sijbrandij is Consultant Facility- en Klantbeleving bij onderzoeks- en adviesbureau Integron en werkt voor diverse organisaties binnen de B2B als ook het interne, facilitair domein. Binnen de B2B is Kay actief binnen de branches: Transport en Logistiek, Professionele dienstverlening, facilitaire dienstverlening en de Bouw en Installatie. Door Kay zijn jarenlange ervaring in de facilitaire wereld weet hij als geen ander hoe het is om van binnen naar buiten te denken en daarbij in- en externe klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.

"Als je in staat bent je eigen medewerkers optimaal te faciliteren in hun werk en de omgeving, zullen zij klantgerichter zijn en als ambassadeur optreden van de organisatie. Positief effect? De externe klantbeleving wordt beter met loyale en terugkerende klanten!"

Bijdragen

  • Opinie
    Foto <a href="/kay-sijbrandij" class="active">Kay Sijbrandij</a>

    Stem facilitaire eindgebruiker moet frequenter gehoord worden

  • Opinie
    Foto <a href="/kay-sijbrandij" class="active">Kay Sijbrandij</a>

    Terug naar kantoor? Vergeet je eindgebruikers niet te raadplegen!