Logo

FMM.nl is vanaf nu F-Facts.nl

Femke Lans

Pasfoto
Functie:Oprichter van Dear Customer | spreker FMM Academy
Organisatie:Dear Customer
Door verbinding de beste resultaten bereiken. Dat kenmerkt de carrière van Femke Lans. Femke is haar carrière begonnen bij KLM en blooming en richtte daarna haar eigen bedrijf op, Dear Customer. Op dit moment doet Femke een ingrijpend transitietraject bij de WestlandUtrecht Bank. Eerder deed zij opdrachten voor hotelconcept Zoku, de Amsterdam RAI, Van der Valk, fitnessketen TrainMore en Skins Cosmetics. ​ Femke houdt zich bezig met de ‘Human Factor’ en gelooft dat het goed is deze te analyseren. Zij ziet het als een gemiste kans dat gastvrijheid alleen in de hospitality industrie gebruikt wordt, terwijl gastvrijheid naar je medewerkers toe vaak de sleutel is voor thema’s als duurzaamheid, innovatie en loyaliteit. Samen met de Hotelschool Den Haag deed zij onderzoek naar loyaliteit en de impact op klantbeleving.