Cases
De F-Facts Case Base geeft een helder overzicht van aansprekende projecten die zijn uitgevoerd door verschillende leveranciers.
Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden, vertellen leveranciers over deze projecten; hoe ze tot stand kwamen, welke uitdaging zij hadden, hoe het project is ingevuld en met welk resultaat. De F-Facts case Base is een uitstekend hulpmiddel voor iedere facility professional bij de zoektocht naar en keuze van nieuwe leveranciers.
Cases in categorie Postkamer, Archief, Reproductie en ICT (21)
Geïntegreerde inspectiemethodiek: De ambities van de Nationale Politie binnen vastgoedonderhoud
De Nationale Politie heeft de ambitie om ten aanzien van het meerjarig onderhoud, verder invulling te geven aan de optimalisatie en concretisering van het bestaande huisvestingsplan. Hiervoor wordt gebruikgemaakt van de RVB BOEI-methodiek. Dit is een up-to-date en geïntegreerde inspectiemethodiek en omvat de vier thema’s: brandveiligheid, onderhoud, energiezuinigheid en inzicht in voldoen aan wet- en regelgeving.Ahold Delhaize realiseert continuïteit, schaalbaarheid en innovatie met Planon Universe
24/7 onderhoud en compliant bezoekersregistratie is van groot belang voor de voedsel- en bedrijfsveiligheid in de distributiecentra van Ahold Delhaize. Het concern maakt sinds 2005 gebruik van de Planon-software voor het beheer van facility- en onderhoudsservices voor het hoofdkantoor in Nederland en de Nederlandse distributiecentra voor winkels en online bestellingen. In 2017 heeft Ahold Delhaize het bestaande Planon-systeem vervangen voor de nieuwste release van Planon Universe, geïnstalleerd op Planons Cloud-platform.Cosis gebruikt facilitaire software voor bedrijfswaardeberekening
De zorgsector - en vooral de financiering daarvan - ondergaat grote veranderingen. Dat merken ze ook bij Cosis, een zorginstelling die streeft naar een zo goed mogelijke kwaliteit van leven voor mensen met een verstandelijke beperking. In de provincies Groningen en Drenthe beschikt Cosis hiertoe over meer dan 200 locaties. Cosis voert met behulp van software van Planon nu ook de bedrijfswaardeberekening van haar vastgoed uit.Plan uw meerjaren onderhoud met FMIS
Met ruim 35.000 vierkante meter in eigendom en 25.000 vierkante meters in aanhuur, heeft zorginstelling Sherpa na een aanbestedingstraject Facility Kwadraat de opdracht gegeven tot het optimaliseren van haar bestaande meerjarenonderhoudplannen (MJOP).Intergamma maakt selfservice laagdrempelig met FMIS
Mailtjes, telefoontjes, even snel aan uw mouw getrokken worden: facilitaire meldingen komen op allerlei manieren. Natuurlijk wilt u iedereen graag van dienst zijn, maar het is lastig om het overzicht te behouden en om onderweg geen zaken te vergeten. Marc Born, Facilitair Manager bij Intergamma, was in eerste instantie sceptisch over een geautomatiseerd systeem voor zijn facilitaire processen.Technische Universiteit Eindhoven: “Ondernemend Samenwerken leidt tot selfserviceportal voor leveranciers”
De dienst Huisvesting van de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) wilde de samenwerking met zijn vijf huisleveranciers intensiveren door hen niet langer te betalen voor de inspanning, maar voor het resultaat. Dit vraagt vergaand inzicht in elkaars processen en resultaten. De selfserviceportal, gebouwd met behulp van Planon-software, voorziet hierin.Unilever: “Planon Accelerator™ helpt ons onze doelstellingen te behalen”
Unilever is één van ’s werelds grootste producenten van voedingsmiddelen en producten voor huishoudelijke en persoonlijke verzorging. De bedrijfsstrategie van Unilever heet 'The Compass' en bevat ook doelstellingen voor Real Estate - en Facility Manangement: een halvering van het energieverbruik per kantoorgebruiker in 2020, een reductie van papierverbruik van 30% per medewerker in 2015, en hergebruik van al het kantoorafval in 2017.Medisch Centrum Alkmaar: “Onderhoud van medische apparatuur geborgd via Planon-software”
De afdeling Medische Techniek en Communicatie (MTC) vormt samen met de sectoren Klanten & Beleid, ICT Beheer, Huisvesting, Hotelservice en Inkoop & Logistiek onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering van het Medisch Centrum Alkmaar. Henk Bakker stuurt als sectorhoofd de 19 medewerkers van de afdeling MTC aan. Deze is onderverdeeld in zes deelgebieden: Intensieve Zorg, Diagnostiek, Dialyse, Laboratorium, Communicatie en het Centraal Magazijn Verpleegartikelen (CMV).Carglass®: “Klanttevredenheid en continuïteit van kernactiviteiten met Planon Accelerator™”
Klanttevredenheid bevorderen door standaard meer service te bieden dan klanten verwachten is het doel van alle activiteiten binnen Carglass®. Dit heeft ertoe geleid dat Carglass® in 2010 de prestigieuze European Quality Leader Award heeft gewonnen.Gemeente Arnhem: “Vastgoedinformatie leidt tot professionele ondersteuning van organisatie en politiek”
De in 2009 opgerichte centrale vastgoedorganisatie van de gemeente Arnhem is verantwoordelijk voor de commerciële, technische en operationele exploitatie van alle vastgoedobjecten van de gemeente.
- pagina 1 / 3
- volgende ›