Cases
De F-Facts Case Base geeft een helder overzicht van aansprekende projecten die zijn uitgevoerd door verschillende leveranciers.
Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden, vertellen leveranciers over deze projecten; hoe ze tot stand kwamen, welke uitdaging zij hadden, hoe het project is ingevuld en met welk resultaat. De F-Facts case Base is een uitstekend hulpmiddel voor iedere facility professional bij de zoektocht naar en keuze van nieuwe leveranciers.
Cases in categorie Servicebureau/-balie/-desk (11)
De Onderwijsspecialisten gebruikt WISH Meldingenbeheer
Hoe zorg je dat facilitaire meldingen van meer dan twintig scholen vlot worden opgelost? En hoe zorg je ervoor dat die scholen ook op de lange termijn goed in hun jas zitten? De Onderwijsspecialisten, serviceorganisatie van 25 scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, vertrouwt hiervoor op FMIS WISH. “Wat het ons bracht? Rust in het hoofd.”Gaat u ook voor facilitair 'klanthousiasme'?
De Ultimo inspiratiesessies zijn inmiddels een begrip. Ieder jaar organiseert Ultimo een aantal events om Ultimo gebruikers bij elkaar te brengen, te informeren over de laatste ontwikkelingen en de gelegenheid te bieden om ervaringen met elkaar uit te wisselen.‘Een computer voorspelt, de mens verrast’
Is de toekomst digitaal? Zijn klantadviseurs straks niet meer nodig? Ostar Toonen, directeur van Tempo-Team en voorzitter van de stichting Nationale CQ-test voorspelt van niet. Sterker nog. Persoonlijk contact wordt steeds belangrijker.Facility bij Nutricia: ‘Groots denken versterkt de teamgeest’
‘Denk groot’, dat is het motto van facility manager Rebecca de Klerck van Nutricia Research. Om de beste service te leveren is ze overtuigd van de kracht van samenwerking. Daar moet alleen wel tijd in worden gestoken.Intergamma maakt selfservice laagdrempelig met FMIS
Mailtjes, telefoontjes, even snel aan uw mouw getrokken worden: facilitaire meldingen komen op allerlei manieren. Natuurlijk wilt u iedereen graag van dienst zijn, maar het is lastig om het overzicht te behouden en om onderweg geen zaken te vergeten. Marc Born, Facilitair Manager bij Intergamma, was in eerste instantie sceptisch over een geautomatiseerd systeem voor zijn facilitaire processen.Schiphol Valet Parking: Hospitality begint al bij parkeren
Je parkeert je auto direct voor de terminal en geeft de sleutels af bij de servicebalie. Bij terugkomst staat de auto klaar op het moment dat de vlucht landt. Indien gewenst gewassen en wel. Dat is Schiphol Valet Parking, een vorm van hospitality waar jaarlijks zo’n 35.000 reizigers gebruik van maken.‘Van veilig naar welkom voelen’
Heerema wil als bedrijf een eigen identiteit en uitstraling, het Heeremagevoel. Bert Siera is manager general affairs bij Heerema en heeft alle facilities onder zijn hoede. Hij licht toe: “Een kwaliteitsreputatie, de beste mensen, goed werkgeverschap en een no-nonsense cultuur kenmerken Heerema. Dit dient ook terug te komen in de uitstraling van het gebouw en de services die geboden worden.”Van dagelijkse reiniging tot Facility Management...
Integrale dienstverlening die verdergaat dan alleen schoonmaak. Dat heeft volgens Dolmans de toekomst. In korte tijd heeft het onder de vlag van Dolmans Facility Management diverse klanten weten aan te trekken. Daaronder ook kredietbeoordelaar Graydon.Handyman missing link tussen hard facility en soft facility
Hoe zorg je er als facility manager bij het technisch beheer en onderhoud van gebouwgebonden installaties enerzijds voor dat de kwaliteit op peil blijft? En anderzijds dat je niet onnodig een dure, overgekwalificeerde monteur inschakelt? Het kan namelijk gaan om eenvoudige en repeterende werkzaamheden, die ook door lager geschoold personeel kunnen worden verricht. De handyman- service van The Maintenance Company biedt de facility manager een oplossing voor dit dilemma.Nieuwe wegen in luchtbevochtiging
Het binnenklimaat op kantoor is in menig bedrijf aanleiding voor klachten: het tocht, het is te koud, te warm of te droog. Of airconditioning het welzijn wel echt verhoogt, daarover lopen de meningen uiteen. Juist in moderne kantoorgebouwen is vooral een te droge lucht een probleem.
- pagina 1 / 2
- volgende ›