Hogere gastbeleving met behulp van sensoren bij Roompot Kijkduin

Dit is meteen de input voor de doelgerichte schoonmaakroutes in de BeClean app van CSU. Deze app toont welke activiteit uitgevoerd moet worden: stoffen, dweilen, afnemen of een andere schoonmaak frequentie toepassen voor ruimtes die meer- of juist minder worden gebruikt. Met de app kunnen ook meldingen worden gemaakt van verstoringen of andere bijzondere omstandigheden, zodat de facilitaire afdeling direct werk kan maken van meldingen.
CSU vraagt de gasten die de ruimte bezocht hebben naar de tevredenheid. Met de combinatie van de data uit de sensoren en de tevredenheid meten kunnen ze direct de dienstverlening verbeteren. Deze data wordt aan elkaar gekoppeld en geanalyseerd, waarmee ze de schoonmaaktijden en -routing op het park optimaliseren.
Met de app wordt de schoonmaak in gebouwen geoptimaliseerd en gaat de tevredenheid en beleving van gebouwgebruikers omhoog. Door op het juiste moment, op de juiste plek met effectief gebruik van materialen grip te hebben op het schoonmaakbeheer, zijn zowel opdrachtgever als opdrachtnemer succesvol.
Hospitalityrol
De app maakt het voor de schoonmaker inzichtelijk welke ruimtes er schoongemaakt moeten worden, wanneer zij dat het beste kunnen doen en wanneer er sanitaire voorzieningen aangevuld moeten worden. Op deze manier krijgen de drukkere ruimtes de benodigde aandacht ten koste van de ruimtes die minder frequent gebruikt worden.